Stiže medalja iz Konavla !!!

PrimoštenPlus I.P.
od PrimoštenPlus I.P. 13 prosinca, 2015 19:33

Jurica Fuštin treći na utrci u Konavlima. A nismo ni sumnjali da mora doći bar jedna medalja.

Evo nas natrag u Primoštenu iz Konavala odakle se vraćamo sa brončanom medaljom u kategoriji od 30-40 godina našeg Jurice te sa drvenom medaljom Babačića u kategoriji od 20-30 godina. Hvala BK Konavlima na izvrsnoj manifestaciji te na samoj stazi koja je uspjela zadovoljiti zahtjeve svih kategorija biciklista. Nastupilo je ukupno osam članova kluba. Dio atmosfere pogledajte na stranicama PrimoštenPlusa, a veliko Bravo i za našeg Đolu kojemu je ovo bila prva utrka i koji je uspio savladati cijelu poprilično zahtjevnu stazu, kaže nam presidente kluba Ante Bogdan.

konavle bagi

U NASTAVKU JE KRATKI OPIS TRASE IV KOLO REKREATIVNE XC ZIMSKE LIGE DALMACIJE – KONAVLE 2015 i NEKOLIKO FOTOGRAFIJA. BRAVO BAGI!!

Polazak je ispred doma u Čilipima prema sjeveru. Na prvom križanju nastavljamo desno asfaltom i ubrzo cca 200 m, prelazimo na dobri makadam. Veslje je kratko jer nakon samo 300 m skrećemo desno na trasu stare željezničke pruge – štreku.
U narednih 7 km kvaliteta trase štreke se izmjenjuje od šakavca pa do dobro utabanih staza.
Silazak sa štreke završava kratkim usponom i prelaskom na asfalt u lijevom skretanju s kratkim spustom cca 100 m i desnim skretanjem i usponom iste dužine.
Tu počinje prvi uspon i filter – uspon na Radovčiće od 9-17%. Trasa je dobar makadamski put a pažnju treba obratiti na oznake jer se put u jednoj točci grana na tri strane u 10 m pa treba ići u srednji odvojak. U Radovčićima izlazimo na asfalt al i ovdje veselje traje jako kratko jer nakon izlaska idemo desno i nakon samo par metara skrećemo lijevo na glavnu prometnicu (volonteri).
Tu molim da se smile emotikon jer Vas vreba prvi fotograf (ako Vam je do smjeha).
Nakon 100 tinjak metara vožnje uzbrdo po asfaltu trasa skreće desno na prvi single-track i odmah nakon drugog zavoja je oštri (USPORI) zavoj desno s kontra nagibom. Nastavak je vijugav i strm – OPREZ. Kraj singl-track a je makadamski put koji ubrzo prelazi u asfalt s lijevim skretanjem (volonter) te slijedi spust od 1,5 km (prilika za gel ipiće).
Zadnjih 100 m asfalta je 7% spust sa oštrim (USPORI) skretanjem desno i silazak na makadam s većim šakavcem i usponom u narednih 300 tinjak metara. Nakon toga je ravni dio s blagim spustom od cca 1,2 km gdje dolazimo do desnog skretanja i ulaska u šumu s dobrim zemljanim terenom. Ubrzo je skretanje lijevo u drugi single-track cca 500 m sa grubim makadamom. Na kraju single-tracka malo jače skretanje desno i nakon 100 ak metara skreće trasa lijevo na asfalt.
Odmora nema jer počinje odmah jako zahtjevni makadam i uspon cca 2 km od 6% do 19%. Tko dođe na vrh započinje spust po dobrom makadamu s dosta pjeska uz rubove u dužini cca 1km a nakon dva desna zavoja dolazimo do asfalta i spusta cca 300 m, 6% i oštrog (USPORI) skretanje lijevo (volonteri) na dobar makadam.
Nakon cca 1,0 km dolazimo do okomitog križanja gdje žene skreću desno i voze makadam cca 300 m do asfalta a muški lijevo (volonteri, kamera, fotograf, smile emotikon – nekih 400 m do asfaltnog puta na koji se izlazi skretanjem u desno.
Asfalt je u blagom padu i vozi se ravno cca 800 m gdje se desno odvajamo na makadam. Ubrzo počinje 6% uspon i skretanje desno i početak trećeg single-track a navrhu uspona. Tehnički zahtjevan i opasan za zadnji mjenjač. Na njegovom kraju nakon cca 700 m je oštro skretanje desno na makadam koji vozimo cca 1 km u spustu i blagom usponu.
Ponovno skretanje desno i izlazak na asfalt i dolazak u selo. Pažljivo pratiti oznake jer dolazi jedno skretanje desno pa ubrzo ponovno skretanje desno nakon 100 m (skrećemo kod male auto prikolice slijeve strane gdje je vezan oštar pas – nije opasan).
Pratimo oznake, trasa ide bez skretanja cca 300 m a tada skrećemo desno na dobar makadam koji završava asaltom i desnim skretanjem na glavni asfaltni put (volonteri).
Trasa se dalje vozi 1,8 km glavnim asfaltnim putem bez skretanje do susreta s volonterima (kod ove točke s volonterima spajaju se ženska i muška trasa) gdje se skreće lijevo u uspon i nakon 15 m ponovno desno gdje asfalt završava i počinje dobar makadam.
Uspon koji slijedi dostiže i do 15% i nakon cca 900 započinje četvrti zahtjevni single-track u spustu (OPREZ) koji nakon 1,2 km završava desnim izlaskom na asfalt – OPREZ ima pijeska na izlazu.
Nova dionica asfalta završava spustom i oštrim skretanjem desno pored volontera (USPORI). Vožnja je dalje kratka između kuća po betonskom putu i ponovno zemljani šumski put. Zavojita trasa Vas dalje vodi ubrzo do uspona po makadamu cca 500 m i 8-9% na većem dijelu.
Nakon vrha je zadnji-peti zahtjevni single-track u spustu (OPREZ) koji završava lijevim skretanjem i izlaskom na makadam u uspon koji završava nakon cca 200 m dolaskom na asfalt.
Trasa asfaltom je zavojita a prvi lijevi zavoj-lakat traži USPORAVANJE (OPREZ) a dalje je trasa u spustu cca 400 m do oštrog lijevog skretanja koje traži USPORAVANJE (OPREZ). Dalje je nastavka spusta cca 300 m do povratka na štreku, skretanje lijevo uz usmjeravanje volonterima.
Do cilja je ostalo nekih 3 km po štreci pa tko ima snage nek nagazi ali uz rizik za zadnje mjenjače jer šakavac sa štreke leti na sve strane a neđe se i pokoja grana i korjenčić.

konavle (17) konavle (16) konavle (15) konavle (10) konavle (11) konavle (12) konavle (13) konavle (14) konavle (9) konavle (8) konavle (7) konavle (6) konavle (5) konavle (4) konavle (3) konavle (2) konavle (1) konavle